.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود. زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.(ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ اسفند
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد. اگر این کار را نکنید، یارانه‌تان حذف می‌شود + جزییات
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است. 7دهک پایین درآمدی یارانه فجرانه دریافت می کنند
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: وزارت رفاه رقم تشویقی فجرانه به مناسبت دهه فجر در قالب کالابرگ‌برای دهک‌های اول تا هفتم در نظر گرفته است.(ادامه)
زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲
با تصمیم جدید واریز یارانه نقدی هر ماه ۱۰ روز دیرتر شد؛ این یعنی زمان واریز یارانه بهمن ۱۴۰۲ سی ام ماه جاری خواهد بود.(ادامه)
وزیر کار اعلام کرد: مبلغ یارانه تشویقی کالابرگ از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت که به مدت سه ماه اجرا خواهد شد. یارانه تشویقی خرید کالابرگ افزایش یافت
وزیر کار اعلام کرد: مبلغ یارانه تشویقی کالابرگ از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت که به مدت سه ماه اجرا خواهد شد.(ادامه)
چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟
چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد که به شرح آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
مرتضوی گفت: سیاست‌های جدید کمک معیشتی و تشویقی دولت را برای تاثیر بر قیمت‌ها اجرا می‌کنیم. وزیر کار: یارانه نقدی قطع نمی‌شود
مرتضوی گفت: سیاست‌های جدید کمک معیشتی و تشویقی دولت را برای تاثیر بر قیمت‌ها اجرا می‌کنیم.(ادامه)
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود. سخنگوی کمیسیون تلفیق: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد است/ بنزین گران نمی‌شود
زارع گفت: سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد و کف حقوق شاغلان ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند. حذف یارانه تعدادی از یارانه‌بگیران در دی ماه / سخنگوی هدفمندی: اختلال نداشتیم ؛ خودمان حذف کردیم !
شمال نیوز : سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به اینکه در واریز مرحله ۱۵۵ یارانه دی‌ماه اختلالی وجود نداشته است، گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند.(ادامه)
یارانه معیشتی مرحله ۱۵۵ مربوط به دی ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰دی ماه قابل برداشت است. واریز یارانه دی ماه ۱۴۰۲
یارانه معیشتی مرحله ۱۵۵ مربوط به دی ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰دی ماه قابل برداشت است. (ادامه)
اولین گام برای تغییر در تعداد یارانه‌بگیران و شیوه‌ پرداخت یارانه توسط دولت سیزدهم برداشته شد و به زودی شمار یارانه‌بگیران می‌تواند دستخوش تغییر شود. طرح جدید برای قطع یارانه نقدی در سال ۱۴۰۳
اولین گام برای تغییر در تعداد یارانه‌بگیران و شیوه‌ پرداخت یارانه توسط دولت سیزدهم برداشته شد و به زودی شمار یارانه‌بگیران می‌تواند دستخوش تغییر شود.(ادامه)
گرانی اینترنت؟ نباید گلایه کنید!(يادداشت)
(ادامه)
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد. یارانه‌بگیران حساب خود را چک کنند
حساب مشمولان طرح جدید یارانه ۴۰۰ هزارتومان شارژ شد.(ادامه)
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک .... خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران/ دهک‌بندی‌ها تغییر کرد؛ یارانه این افراد قطع می‌شود
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ....(ادامه)
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند. پنج دهک اول جامعه سبد معیشتی دریافت می‌کنند
طبق لایحه برنامه هفتم، پنج دهک اول جامعه از سبد معیشتی از جمله گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، پنیر، روغن مایع و ماکارونی برخوردار می‌شوند.(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات الحاق دو دهک ۶ و ۷ به فرآیند افزایش یارانه کالابرگی را تشریح کرد. جزئیات دهک‌بندی افراد برای کالابرگ الکترونیکی اعلام شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات الحاق دو دهک ۶ و ۷ به فرآیند افزایش یارانه کالابرگی را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد. دولت قصد قطع «یارانه» را ندارد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.(ادامه)
وزارت کار خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر قطع یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از روز گذشته را تکذیب كرد. تکذیب قطع یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از دیروز
وزارت کار خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر قطع یارانه نقدی ۴۰۰ هزار نفر از روز گذشته را تکذیب كرد.(ادامه)
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود. اگر یارانه دریافت نکرده‌اید، بخوانید / چگونه دهک‌بندی را تغییر دهیم؟
با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که ۵۰ درصد یارانه‌شان را از میان ۱۱ قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان ۹۰ هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند، این در حالی است که قرار است به زودی امکان خرید از فروشگاه‌های مجازی که به سامانه «شما» متصل شده‌اند هم فراهم شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.